Vaša korpa je trenutno prazna!
The House of Oud Keep Glazed je uniseks parfem lansiran 2019. godine, deo brendove Crazy kolekcije. Ovaj miris je rezultat saradnje između italijanskog majstora parfimerije Andrea Casottija i kanadske poslastičarke Ksenije Penkine, sa ciljem da se stvori miris koji podsjeća na uživanje u savršenoj poslastici.
Gornje note: zamrznuti limun, mango, list jagode. Srednje note: šlag, kokos, đumbir. Bazne note: voćni mošus, dragocena drva.
Parfem se otvara osvježavajućim notama zamrznutog limuna i manga, uz suptilnu zelenu svježinu lista jagode. Srce mirisa donosi kremaste note šlaga i kokosa, obogaćene začinskim akcentima đumbira. Baza parfema pruža toplinu i dubinu kroz voćni mošus i drvenaste note.
Keep Glazed je voćno-gurmanski parfem koji balansira između slatkoće i osvježavajuće kiselosti. Njegova kremasta tekstura i voćne note čine ga pogodnim za dnevne prilike, posebno tokom toplijih meseci. Miris je prijatan i nosiv, ostavljajući za sobom trag sreće i svježine.
Bočica parfema Keep Glazed je ručno oslikana, sa motivima koji odražavaju umetnički pristup brenda. Svaka bočica je unikatna, što dodatno naglašava ekskluzivnost ovog mirisa.
GLAVNI AKORDI:
O BRENDU:
The House of Oud je nezavisan Niche parfemski brend koji je poznat po veoma umjetničkom pristupu parfemima i flakonima. Nastao je kao saradnja između italijanskog parfimera i kreatora Andrea Casottija i proizvođača rijetkog ouda Mohammeda Abu Nashija iz Indonezije. Njihova vizija bila je stvoriti brend koji istražuje parfemsku umjetnost bez ograničenja, gdje oud (dragocjena smola drveta agar) nije uvijek glavna nota, već inspiracija.
Bočice su ručno oslikane i svaka je praktično unikat. Imaju organski, zaobljeni oblik koji podsjeća na oblutak ili jaje – simbol života i stvaranja. Inspiracije su veoma lične: kolekcije brenda često prate priče o prijateljstvu, putovanjima, emocijama i prirodnim fenomenima. Parfemske kompozicije su bogate i slojevite, često spajajući orijentalne sastojke poput ouda, začina i mošusa sa zapadnim voćnim i cvjetnim notama.
Motto brenda je da “miris ne poznaje granice”, i zato njihovi parfemi često prelaze u apstraktne sfere, stvarajući emotivne doživljaje.
Size | 75ml |
---|---|
Mirisi | Niche mirisi |
Niche mirisi | Niche |
Proizvodjac | The House of Oud |