ThoO The Time

220,00 

Citrusni cvjetni miris za žene i muškarce

SKU: 8051277318666
Kategorija: ,

Opis

The House of Oud The Time je uniseks parfem lansiran 2018. godine, kreacija parfimera Cristiana Calabròa. Ova mirisna kompozicija poziva na introspekciju i meditaciju, evocirajući spokoj i tišinu trenutka.

Gornje note: bergamot, pelin (wormwood), plava kamilica. Srednje note: plavi čaj, iris, verbena. Bazne note: crni čaj, kedar, mošus, amber.

Otvara se osvježavajućim notama bergamota i pelina, uz umirujuću plavu kamilicu. Srce parfema donosi nježne tonove plavog čaja, irisa i verbene, stvarajući osjećaj smirenosti. Baza parfema obuhvata crni čaj, kedar, mošus i amber, pružajući toplinu i dugotrajnost mirisa.

The Time je parfem koji pruža osećaj unutrašnjeg mira i tišine. Idealno je nositi ga tokom dana, posebno u trenucima kada želite da se opustite i povežete sa sobom.

Bočica parfema je ručno oslikana, sa nijansama plave i ljubičaste boje, simbolizujući spokoj i introspekciju. Svaka bočica je unikatna, što dodatno naglašava umetnički pristup brenda.

GLAVNI AKORDI:

Aromatični, citrus, zelene note, svježe začinsko, bilje, puderaste note, iris, cvijeće, , drvene note, svježe.

O BRENDU:

The House of Oud je nezavisan Niche parfemski brend koji je poznat po veoma umjetničkom pristupu parfemima i flakonima. Nastao je kao saradnja između italijanskog parfimera i kreatora Andrea Casottija i proizvođača rijetkog ouda Mohammeda Abu Nashija iz Indonezije. Njihova vizija bila je stvoriti brend koji istražuje parfemsku umjetnost bez ograničenja, gdje oud (dragocjena smola drveta agar) nije uvijek glavna nota, već inspiracija.

Bočice su ručno oslikane i svaka je praktično unikat. Imaju organski, zaobljeni oblik koji podsjeća na oblutak ili jaje – simbol života i stvaranja. Inspiracije su veoma lične: kolekcije brenda često prate priče o prijateljstvu, putovanjima, emocijama i prirodnim fenomenima. Parfemske kompozicije su bogate i slojevite, često spajajući orijentalne sastojke poput ouda, začina i mošusa sa zapadnim voćnim i cvjetnim notama.

Motto brenda je da “miris ne poznaje granice”, i zato njihovi parfemi često prelaze u apstraktne sfere, stvarajući emotivne doživljaje.

Dodatne informacije

Size

75ml

Mirisi

Niche mirisi

Niche mirisi

Niche

Proizvodjac

The House of Oud