ThoO White Pearl

250,00 

Aromatični miris za žene i muškarce

SKU: 8055773549005
Kategorija: ,

Opis

The House of Oud White Pearl je luksuzni uniseks parfem predstavljen 2024. godine kao dio kolekcije Royal Stones. Inspirisan je savršenstvom i sjajem Akoya bisera, poznatih po svojoj okrugloj formi i prirodnom sjaju. Ovaj miris osmišljen je da odražava eleganciju i sofisticiranost koju biseri simbolizuju, nudeći olfaktornu interpretaciju njihove bezvremenske lepote.

Gornje note: Ylang-ylang, kardamom, ružičasti biber. Srednje note: Ruža, iris, tonka pasulj. Bazne note: Morske note, ambra.

Parfem otvara svježim i začinskim akordima kardamoma i ružičastog bibera, koji se stapaju sa bogatim cvjetnim srcem ylang-ylanga, ruže i irisa. Tonka pasulj dodaje suptilnu slatkoću, dok bazne note morskih akorda i ambre pružaju osjećaj morskog povjetarca i dubine.

Bočica parfema White Pearl dizajnirana je da podsjeća na biser, sa glatkom, sjajnom površinom i elegantnim oblikom. Ovaj dizajn odražava inspiraciju parfema i dodaje dodatni sloj luksuza i sofisticiranosti.

GLAVNI AKORDI:

Morske note, amber, aromatični, žuto cvijeće, ruža, slano, slatke note, iris, životinjske note, vodeni.

O BRENDU:

The House of Oud je nezavisan Niche parfemski brend koji je poznat po veoma umjetničkom pristupu parfemima i flakonima. Nastao je kao saradnja između italijanskog parfemera i kreatora Andrea Casottija i proizvođača rijetkog ouda Mohammeda Abu Nashija iz Indonezije. Njihova vizija bila je stvoriti brend koji istražuje parfemsku umjetnost bez ograničenja, gdje oud (dragocjena smola drveta agar) nije uvijek glavna nota, već inspiracija.

Bočice su ručno oslikane i svaka je praktično unikat. Imaju organski, zaobljeni oblik koji podsjeća na oblutak ili jaje – simbol života i stvaranja. Inspiracije su veoma lične: kolekcije brenda često prate priče o prijateljstvu, putovanjima, emocijama i prirodnim fenomenima. Parfemske kompozicije su bogate i slojevite, često spajajući orijentalne sastojke poput ouda, začina i mošusa sa zapadnim voćnim i cvjetnim notama.

Motto brenda je da “miris ne poznaje granice”, i zato njihovi parfemi često prelaze u apstraktne sfere, stvarajući emotivne doživljaje.

Dodatne informacije

Size

75ml

Mirisi

Niche mirisi

Niche mirisi

Niche

Proizvodjac

The House of Oud